ארון אמבטיה מגירות עומד דגם סט גייד AM HPL
בלוג

אמבטיות – הכיף במיטבו

נכון להיום יש סוגים שונים של אמבטיות שמשנות את המראה של חדר הרחצה מקצה לקצה. הכל במאמר זה.

סוגים שונים של אמבטיות

אמבטיות מיועדות לאנשים שמעוניינים מדי תקופה ליהנות מרחצה כיפית באמבטיה מלאת שמנים ריחניים וקצף. כאן מדובר על אנשים שמוכנים להתפשר אל מקלחת פעם בתקופה וזאת על מנת לא לבזבז מים בישראל, אך עדיין הם לא מוכנים לוותר על הדבר. יש סוגים שונים של אמבטיות וכל אחד צריך לבחור באותו סוג שמתאים לתקציב הקיים ולצרכים שלו:

  • אמבטיה מפח – כאן מדובר על סוג האמבטיה הפשוט ביותר אותו אנו מכירים שנים רבות. אמבטיה זו עשויה מפח ומצופה באימייל. כאן חשוב לבחור באמבטיה בעלת דופן עבה ולהיות מודעים לעובדה שהציפוי שלה יכול להיפגע במקרה בו נופלים באמבטיה דברים כבדים.
  • אקריל – אמבטיית אקריל מהווה את אחד מסוגי האמבטיות הפופולאריות ביותר בישראל בעשור האחרון. היא עשויה כמקשה אחת, היא גמישה וניתן להזמין אותה במגוון גדול של צבעים, גדלים וסגנונות עיצוב.
  • יציקה – סוג זה של אמבטיה קיים שנים רבות ומוכר לרובינו בעיקר מסרטים ומוזיאונים. האמבטיה עשויה מחומר ברזל ומצופה באימייל. היא חזקה מאוד ובעלת משקל כבד מאוד.

סגנונות שונים של אמבטיות

עולם האמבטיות פותח בפני כל אחד ואחת אפשרויות שונות ומגוונות. יש כל כך הרבה אפשרויות עד כי רבים מחליטים כי האמבטיה היא זו שתקבע את הקו הסגנוני של חדר הרחצה ומתאימים את כל הצבעים והאביזרים השונים בחדר זה לאמבטיה. יש אפשרות לאמבטיות אובליות במידות שונות, אמבטיות פינתיות, מלבניות, אמבטיות ג'קוזי ומיני אפשרויות שונות. כי כיום, כל אחד יכול לבחור את אותו אמבטיה שתהפוך את חדר הרחצה למרשים במיוחד ותאפשר לו את אותה נוחות עליה חלם.

לסיכום, כיום ניתן לקנות אמבטיות, אמבטיון ומקלחונים במגוון עיצובים שיהפכו את חדר הרחצה שלכם למרשים ומפנק.

ראו עודברזים לאמבטיה