בלוג

ארון שירות מפורמייקה

ארונות שירות חייבים להיות עשויים מחומרים העמידים בפני לחות, כדי שיחזיקו מעמד הרבה זמן. דבר נוסף, הם צריכים להיות במידות קטנות משום שבדרך כלל אחרי התקנת פריטי אינסטלציה בחדר האמבטיה, לא נותר בו מקום לארון שירות גדול.

דבר נוסף שחשוב לומר הוא כי ארונות שירות, הם חלק מהעיצוב הכללי של חדר הרחצה שהפך היום למקום צבעוני, ומעוצב בקווים אסתטיים ונקיים המתאימים לחלל הזה.

ארון שירות מפורמייקה, אפוקסי או H.P.L?

החומרים מהם עשויים ארונות שירות איכותיים לאמבטיה, הם פורמייקה, אפוקסי ו-H.P.L לכולם יש מאפיינים שהם סופגי לחות, עמידים בפני קורוזיה וחסינים. פורמייקה היא מוצר מעבדה טכנולוגי, שנוצר כדי לצפות משטחים. היא עשויה מנייר קראפט, אותו סופגים במלמין נוזלי וכל זה נכנס לכבשן בטמפרטורות גבוהות. בדרך כלל עשויה הפורמייקה משתי שכבות. שכבת הבסיס בדרך כלל היא בצבע חום כהה ואותה מצפים בעוד שכבה במרקם צבעוני.

ארון שירות עם פיצוי אפוקסי הפך לפופולרי ביותר בשנים האחרונות. אפוקסי הוא חומר שיש לו יכולת להשתלב עם כל מיני סוגי משטחים. זהו צבע פולימרי עמיד בפני קורוזיה, עם עמידות גבוהה וניתן לייצר ממנו ארון שירות בכל צבע נדרש. הוא יפה לעין ותמיד נראה כמו חדש.

H.P.L הנו פורמייקה עבה העשויה מחומר רב שכבתי. היא מכילה שרפים וסיבי צלול וזה ספוגים בשרף ומהווה מוצר ירוק. החומר הזה מצטיין בעמידות בתני האקלים הישראלי ומשמש כציפוי מעולה המותאם לתנאי מזג האוויר הישראלי. זהו חומר שאינו מכיל אסבסט ורעלים, בעל עמידות לכימיקלים, קורוזיה, רטיבות וחומרי ניקוי.

ארון שירות מעוצב

הצבת ארון שירות בחדר האמבטיה, נעשית בדרך כלל בהתאמה לסגנון העיצוב שלה. הוא בדרך כלל מעוצב בקו מודרני של קווים ישרים, ארוך וצר ומותאם לצרכים של אחסון מגבות ועוד. יש ארונות במידות 25X120 ס"מ, 36X100 ס"מ, 180X35, 160X35 ועוד. יש ארונות שירות תלויים, מונחים או עומדים. יש ארון שירות מתחת לכיור ורובם מותאמים למקום הצר שבדרך כלל נותר להצבת ארון שירות.

ארונות השירות משווקים בצבעים ובדגמים רבים תחת השמות: פרובאנס בצבעים שחור לבן ומוקה. פרובאנס פרגמון בצבע קרם. ארון שירות אפוקסי תלוי. פורמייקה, עומד, תלוי ומונח. ארון שירות דגם רנסאנס מתחת לכיור, ארון שירות מונח דגם מרסיי עשוי HPL עם קנטים יוקרתיים בצבע כסף, והוא משווק גם בצבעים מבריקים. ויש גם ארונות HPL דגמים ורסאי, דיימונד, מרסיי וסילבר.

קרא עודמקלחונים