ארון אמבטיה
בלוג

ארונות אמבטיה – הבחירה המושלמת לבית שלכם!

בתחום עיצוב הבית, אחד החללים המושקעים אחרי המטבח, הוא ללא ספק חדר הרחצה. 

בכל פעם שאנו משפצים / בונים, אנו משקיעים כסף ומאמצים רבים על מנת להגשים את חלום חדר הרחצה כאשר, ללא ספק, אחד הפרטים הבולטים והחשובים בחדר הוא ארון האמבטיה. אנו משתמשים בו בכל יום כמה פעמים ביום ולכן, חשיבותו גדולה, הן ברמה העיצובית והן ברמה הפרקטית. כיצד נוכל לבחור מתוך מגוון עצום של ארונות אמבטיה, את זה שמתאים לנו ביותר? במאמר לפניכם הסבר על ארונות אמבטיה ומה כדאי לדעת לפני הרכישה.

מה חשוב לדעת על ארונות אמבטיה? 

אז החלטתם לשפץ את חדר הרחצה – להחליף אמבטיה במקלחון, אסלת מונובלוק באסלה מרחפת וכמובן את ארון הכיור/ ארונות האמבטיה בחדשים. על מנת לוודא כי כל הפרטים והגופים הסניטריים שתבחרו אכן יתאימו לגודל החלל המיועד, עליכם לדעת מהן המידות ומהו המיקום לכל אחד מהם באופן כזה שלא יפריעו אחד לשני ויהיו נוחים לשימוש, הנה כמה נקודות למחשבה:

מטרת השימוש

האם מיועד לחדר רחצה הורים או ילדים? משפיע על הניראות, הגודל, מקומות האחסון ועוד. 

האם מיועד לאחסן מגבות/ כביסה / פריטים ואביזרי אמבט?

ארונות אמבטיה תלויים או ניצבים על הרצפה? 

לארונות אמבטיה תלויים, מראה אלגנטי ונקי יותר לעומת אלו העומדים על הרצפה. ארון תלוי מועדף בחלל קטן להענקת תחושת מרחב וקלילות, אך לעומת ארון עומד- יש בו פחות מקומות אחסון. לכן, אם אתם זקוקים לאחסון, זהו שיקול חשוב. 

האם לבחור כיור אינטגרלי או כיור מונח על המשטח?

ההבדל הבולט הוא בניראות. כיור אינטגרלי הוא חלק מהמשטח ומגיע בכמה דגמים, כיור מונח לעומתו, מאפשר בחירה עיצובית רחבה יותר (סוגי חומרים/ גדלים / עיצובים) ומתאימים בדר"כ לחללים גדולים יותר (לתשומת ליבכם – בחירה של כיור מונח מחייבת התייחסות בגובה הברז). 

ארונות אמבטיה בהתאמה אישית

יש ארונות אמבטיה בגודל סטנדרטי, אותם ניתן לרכוש כאשר אין לנו דרישות מיוחדות, אך במידה ואתם זקוקים לתכנון מותאם (גודל, עומק, מקומות אחסון ספציפיים וכדומה), עליכם להזמין ארונות אמבטיה בעיצוב אישי מותאם לכם, מה שעלול להקפיץ את העלויות. 

ארונות אמבטיה עידן הקרמיקה

על מנת להקל עליכם את הבחירה, אנו מזמינים אתכם להיכנס לקטלוג ארונות אמבטיה שלנו. כאן תוכלו לראות מגוון רחב מאד של אפשרויות, כמו למשל: 

  • ארון אמבטיה תלוי / עומד עשוי פורמייקה. מגיע במגוון צבעים לבחירה.
  • ארון אמבטיה תלוי / עומד עם חזית פורניר. מגיע במגוון דוגמאות לבחירה.
  • ארונות אמבטיה לחללים קטנים.
  • ארונות שירות תלויים.
  • פתרונות מידוף לחללים קטנים.

ודגמים נוספים לבחירתכם.

ניתן לצפות במפרט הטכני של כלל הפריטים, בלחיצת כפתור אחת, אך אם יש לכם שאלות, נשמח לסייע לכם בכל צורך להתאמה מושלמת של ארונות אמבטיה בבית.

עידן הקרמיקה.