בלוג

ארונות אמבטיה ושימושם

דגמים פופולאריים של ארונות אמבטיה

חברות המתמחות בשיווק כלים סניטריים כמכלול, מציעות מגוון דגמים עיקריים של ארונות אמבטיה. הארונות הם לרוב של יצרניות מובילות בתחום, דוגמת סיון אופיר וסאניטק והם מגיעים במגוון דגמים ושילובים. כך, לדוגמא ניתן לבחור בין הברזים השונים שיהוו את ליבת הארון, את הטקסטורה של הדלתות, הידיות ועוד.

שימושים לארונות אמבטיה

תחום ארונות אמבטיה תפס תאוצה בשנים האחרונות, וכיום אנו חשופים למגוון רחב מאוד של דגמים ועיצובים. ארונות אמבטיה מעוצבים מוסיפים יופי וחן לחדרי האמבטיה ומשדרגים את המראה באופן משמעותי במיוחד. אם בעבר מראה חדר האמבטיה היה סטנדרטי וחסר מעוף, כיום תופסים את מקומם של ארונות האמבטיה הקטנים, ארונות מעוצבים במגוון גדלים ועיצובים.ארון אמבטיה

התכנון הפנימי של הארונות גם הוא עבר מהפך, ואופן אחסון הפריטים השונים נוח ויעיל כיום יותר מתמיד. בארונות אלו ניתן לאחסן מגוון רחב של פריטים, ביניהם מגבות אמבטיה, תכשירי רחצה, תכשירי טיפוח, תרופות שונות שיכולות להיות בתנאי לחות, מוצרים היגייניים, כלי רחצה שונים ועוד.

ארונות האמבטיה עשויים ממגוון חומרים ביניהם ניתן למצוא ארונות עץ וארונות המשלבים מספר חומרים כגון זכוכית ואלומיניום. את הארון הנבחר מתאימים לעיצוב האמבטיה ולשאר האלמנטים הקיימים בה. בעשור האחרון עיצוב חדרי האמבטיה בהחלט עלה מדרגה בתחום העיצוב ובכלל זה גם ארונות האמבטיה. ניתן למצוא כיום חדרי אמבטיה בסגנונות שונים, החל מחדר רחצה מודרני דרך מראה כפרי יותר ועד לחדר רחצה דמוי ספא.

ארונות האמבטיה המהווים חלק בלתי נפרד מהתכנון, ואולי נחשבים לאלמנט שנותן את הטון בחדר, מתוכננים כיום לפרטי פרטים החל מבחירת החומר, העיצוב של הארון והתכנון הפנימי, והכל ליצירת רהיט המשלב יופי עם נוחות מירבית לבני הבית.

מוצרים נלווים: וילון אמבטיה

כתיבת תגובה