ארון אמבטיה תלוי מעוצב דגם סט ברלין AM HPL
בלוג

ארונות אמבטיה לעיצוב מינימליסטי

זו הסיבה שבגללה ארונות אמבטיה הם בדרך כלל במידות קטנות, המותאמות לכמות האחסון הדרושה. ארונות אמבטיה נעשים היום בדגש על עיצוב, בדיוק כפי שגם חדר האמבטיה זוכה למעמד של אחד החדרים הכי מטופחים בבית. בחירה של ריהוט לאמבטיה או כל מוצר אחר, צריכה להתייחס לעובדה שבחדר הזה יש אדים ורטיבות ולכן המוצרים עצמם צריכים לעמוד בתנאים הללו ואף להיות עמידים לאורך זמן.

ארונות אמבטיה אפוקסיים

צביעה אפוקסטית היא צביעה מיוחדת, אשר מקנה לעץ עמידות ועיבוד מיוחד, ולכן הוא הופך לעמיד לרטיבות ולחות. יש המון דגמים של ארונות אמבטיה תלויים דגם קפרי המצטיינים הן בעיצוב נאה והן בפונקציונאליות שלהם. עם  שתי מגירות ובעלות מסילות כפולות לפתיחה וסגירה שקטים. זהו אגב אלמנט  חשוב מאוד, כי בכל בית יש מי שמשכים קום, והביקור שלו בחדר האמבטיה, לא צריך להיות מלווה ברעש, כאשר כל בני הבית למשל ישנים. בנוסף יש לארון האמבטיה הזה משטח של זכוכית מחוסמת בצבעים ועליה מונח כיור צבעוני. מה שמתקבל הוא ארון אמבטיה תלוי, אלגנטי ובעל נוכחות. לארון הזה יש לצוות גם ברז גבוה לכיור מונח. הגימור של הארון יכול להיות גלי או חלק. משווק בצבים וגוונים רבים ואופנתיים.

הפורמייקה והפורניר חזרו בגדול

כבר כמה שנים שיתרונות הפורמייקה, זו שהייתה כל כך מודרנית בשנות השישים והשבעים, חוזרת לבתים וגם לחדרי האמבטיה על ארונות אמבטיהבגוונים אופנתיים. ארון אמבטיה דגם סיאטל משווק בארץ ע"י אחד המשווקים הכי גדולים. זהו ארון עם גוף פנימי סנדוויץ' וחזית פורמייקה. מסילות הטריקה שלו שקטות. מצוות אליו כיור חרס אינטגראלי לבן. הוא משווק מ-2 ועד 4 דלתות בגוונים שונים. הפורמייקה היא חומר שקל מאוד לנקות אותו, והיא תמיד נראית אסתטית. זו הסיבה שמשתמשים בה כציפוי לארונות אמבטיה או מטבח ועוד.

חומר נוסף שעשה קאמבק משנות השבעים הוא הפורניר. היום אפשר לרכוש ארונות אמבטיה מפורניר, שגם הם איכותיים ומאוד קלים מאוד לניקוי. אנו ממליצים על ארון מעץ אלון רוסטיק מצופה פורניר של עץ אלון. הוא משווק בדגמים שונים כמו למשל 2 חלקים של ארון תלוי אלון מפורניק של עץ אלון טבעי עם חזית מצופה בפורניר, דלתות סנדביץ' ומגירה אחת. לכל הדגמים הללו יש כמה מידות.

קרא עודאיטום חדרי אמבטיה

קטגוריית מוצרים :  ארונות אמבטיה