בלוג

בחירת קרמיקה למטבחים

אותה קרמיקה למטבחים, שבה בוחרים כדי לעטר את הקירות של החדר המרכזי הזה, היא שתספק בסופו של דבר את החוויה שתתפוס את העין.

לאור שפע הדגמים והצורות, הצבעים והטקסטורות, אין להתייחס לתהליך הבחירה בקלות ראש. כדאי מאוד להשוות בין הדגמים השונים, לבחון גם אריחים ייחודיים, ולשים לב להתאמה שבין הריהוט שבמטבח ועיצובו הכללי לבין הדגם של הקרמיקה המועדפת.

עיצובים יוצאים מהכלל

המשפחה הישראלית שיוצאת לדרך של עיצוב מטבח חדש, מגלה עד מהרה מציאות של שפע שלא הייתה כמותה בעבר. מי שזוכר את השנים שבהן קרמיקה למטבחים הייתה אביזר סטנדרטי למדי, לא ייחודי ולא מעניין, מופתע מהעיצובים היוצאים מהכלל, חלקם בעלי זווית מקומית וחלקם בעלי ניחוח בינלאומי.

שבור זה יפה

סוג מוביל של אריחים מודרניים שעשוי להיראות מוזר בתחילה הוא מראה שמכונה "המראה השבור". קרמיקות בעלי מראה בלתי אחיד, עם קצוות ופינות שבורים, כך מתברר, הפכו לדבר הבא, ללהיט של ממש.
לא לחינם רבים כבר בחרו בדגמים בעלי האסתטיקה המיוחדת הזאת. למרות שלא מדובר על עיצוב שמתאים לכולם, אין ספק שבעיני לא מעט לקוחות, זוהי הבחירה הנכונה, למטבח האישי שלהם.

המראה החלק

מי שאריחים בעלי מראה שבור הם דבר מוזר מדי, בהחלט לא צריך לומר נואש. השפע המדהים של קרמיקה לסוגיה הביא לכך שאף אחד לא צריך להתפשר, אפילו לא במעט.

בין הדגמים והיצרנים המובילים ניתן למצוא גם:

אריחים בעלי מראה חלק, מבריק, בעל אסתטיקה אלגנטית וקווים נקיים
  • אריחים בעלי מראה אורבני, חלקם בעלי מראה דמוי בטון, אחרים בעלי קווים בולטים ויש גם בעלי אופי שקוע ייחודי
  • מגוון רחב של טקסטורות ועיטורים, חלקם בעלי מראה אוריינטאלי, אחרים בעלי מראה עתיק שמזכיר את בית סבתא ויש גם בעלי עיטורים מודרניסטיים חמים או אופי הייטקיסטי קריר ומתוחכם

קרא עוד: תעלת ניקוז | וילון אמבטיה

כתיבת תגובה