כיור תלוי מרובע דגם כיור מלבני בטון (מבחר צבעים) PE SB1078
בלוג

כיורים מונחים – כל הסגנונות

בשורות הבאות נתמקד בכיורים מודרניים. נראה כיצד הפך דווקא כיור מונח לאהוב כל כך על הקהל הישראלי ומדוע כדאי לדעת שיש הרבה מאוד דגמים שונים, ועיצובים מעניינים.

מחפשים את החידוש

יותר ויותר בתים מודרניים ודירות חדשות או אף משופצות מתהדרים כיום בחדרי רחצה מעוצבים לעילא. כחלק ממגמה זו, עלה מאוד הביקוש לכיורים מסוג – כיורים מונחים. למי שטרם ראה ולמי שטרם שמע, נסביר שמדובר על בשורה עיצובית שמהווה תשובה ראויה לחיבה הישראלית לחידושים ולמודרניות.
כיור מונח הוא למעשה בעל עיצוב שונה מזה של הדגמים המיושנים, של פעם. לרוב, מדובר על אגן גדול, אסתטי ובעל קווים נקיים, שמונח במקומו כמו על גבי מדף. למי שתיאור זה נראה פשטני מעט נספר שהתמונה במציאות מורכבת יותר. ניתן למצוא כיום שפע של דגמים, כך שכל אחד יכול למצוא את המתאים ביותר עבורו.

כל הסגנונות מונחים לפניכם

עבור מי שנמצא בדיוק בימים אלה לפני תהליך של בחירה בכיור אסתטי לחדר הרחצה, נספר שכיורים תלויים מוצעים לציבור הרחב בשפע מדהים של דגמים.

בין הסגנונות המובילים ניתן למצוא למשל:

  • דגמים בעלי קווים רבועים לעומת דגמים בעלי קווים מעוגלים
  • דגמים בעלי שוליים עבים לעומת דגמים בעלי שוליים דקים ועדינים
  • דגמים צרים וארוכים לעומת דגמים עדינים ואלגנטיים
  • דגמים בעלי עיצוב דמוי קערה עמוקה לעומת אחרים – בעלי מראה שטוח יותר

השילוב המנצח

בזכות השפע המרשים של הכיורים מסגנון זה, חשוב מאוד להבין שלא מומלץ לבצע חיפוש כלאחר יד. כדאי מאוד לקחת בחשבון את חשיבות השילוב בין הכיור הנכון לבין מרכיבים שונים של חדר הרחצה כמכלול.
כדי לקבל את התוצאות היפות והנכונות ביותר חשוב להבין את השפעת הגומלין בין הכיור לבין הברז, בינו לבין החרסינה, בינו לבין המראה וכן הלאה. כאשר בוחרים נכון, מדובר למעשה על שילוב מנצח ועל קבלה של תוצאות מרהיבות באמת.

כתיבת תגובה