כיור מטבח
בלוג

כיור מטבח – כל מה שצריך לדעת

אם תחשבו על זה, הכיור במטבח שלכם הוא אחד מהכלים הסניטריים החשובים ביותר בבית. אם לא החלפתם עד היום את המטבח, או את הכיור, בוודאי תהיו מופתעים עד כמה לא פשוט לבחור כיור מטבח ולכן כדאי מאד, רגע לפני שמתחילים את המסע אחר הכיור הנבחר, לחשוב על הצרכים שלכם במטבח בכלל ועל האזור של הכיור בפרט. על מנת להקל עליכם, ריכזנו כמה וכמה כללי אצבע ואינפורמציה חשובה אודות בחירה מוצלחת של כיור מטבח

אילו סוגים של כיור מטבח יש? 

כלים סניטריים כאשר אנו אומרים "סוגים" אנו מתייחסים הן לעיצוב הכיור והן לחומר הגלם ממנו עשוי הכיור. ישנם סוגים רבים כל כך והבחירה היא אישית שלכם:

כיור מטבח מעוצב – אובלי, מרובע עם חזית חשופה, כיור כפול, כיור מטבח בהתקנה שטוחה ועוד. בכל הקשור לחומרי הגלם ניתן למצוא – כיור אקרילי, כיור נירוסטה, כיור חרס, כיור קוריאן, כיור בטון, כיור סיליגרניט ועוד. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. בדקו מה מתאים לכם ביותר בהתאם לאופן השימוש בבית. 

מה חשוב לדעת על כיור מטבח? 

הדבר החשוב ביותר שיש לדעת על כיור מטבח הוא ההתאמה המקסימלית, לשימוש ולצורך וכמובן לתקציב.  הנה כמה נקודות חשובות לבחירה מוצלחת של כיור מטבח: 

  • מידה.

באם אתם מחליפים כיור ישן בחדש, אתם מוגבלים למידות הקיימות בפתח השיש שיש אצלכם במטבח. בדר"כ מדובר על גודל סטנדרטי 60/60. אך באם מדובר במטבח חדש ומתוכנן בעיצוב והתאמה אישית, המידה תלויה בכם ובתכנון שעשו עבורכם (אגב, באם הנכם שומרי כשרות, ישנם כיורים מתאימים/ כפולים שנותנים מענה אופטימלי).

  • אסור לוותר על פרקטיות.

עוד לפני שאתם חושבים על צורת הכיור, כדאי לדעת כי כיור מטבח פונקציונלי הוא כזה שניתן לנקותו בקלות וזאת מבלי שייפגע/ יישרט ע"י חומרי ניקוי שאינם מתאימים ולכן מומלץ לבדוק מול נציג המכירות מהם חומרי הניקוי המומלצים לכיור שתבחרו. 

  • תקציב.

זכרו, כיור מטבח יכול להיות זול מאד ועד יקר במיוחד. אנו ממליצים לכם תמיד ללכת על טווח האמצע, לא הכיור היקר ביותר, אך בוודאי גם לא הזול ביותר (על זול משלמים בסופו של יום, ביוקר…).

  • מה קורה מסביב לכיור מטבח?

מניסיון שיש לנו בעידן הקרמיקה, אנו יודעים לומר כי בדר"כ רכישת כיור מטבח כרוכה בתוספות של ברז חדש/ טוחן אשפה/ שיש. בדקו מה המצב אצלכם והיערכו לכך בהתאם. 

איפה מומלץ לקנות כיור מטבח? 

ישנם ספקים וחברות רבות אשר ניתן לרכוש מהן כיור מטבח. אנו ממליצים לכם להיכנס לקטלוג שלנו, להתרשם מהמבחר הגדול של הכיורים, כמו גם האביזרים הנלווים למטבח. כאשר אתם רוכשים מוצרים בעידן הקרמיקה, אתם יכולים להיות רגועים כי המוצרים כולם איכותיים, חזקים, עמידים ביותר. אנו עובדים עם החברות המובילות באירופה המעניקות אחריות על המוצרים לצד שירות לקוחות מקצועי וזמין לכל שאלה או צורך. 

מחפשים כיור מטבח? אין לכם מה לחפש במקום אחר. 

עידן הקרמיקה, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. 

ראו גם: כיור מטבח בלנקו