אביזרים לאמבטיה
בלוג

כל אביזרי האמבטיה במקום אחד

יש הסבורים בטעות שכדי להפוך את חדר הרחצה למיוחד יותר, נעים יותר ומעוצב יותר, חייבים להשקיע הון בשבירת קירות, באריחים יוקרתיים, בהתקנת מקלחונים חדשים וכיוצא באלה. אמנם נכון שאפשר ורצוי להתחדש ולהשקיע בגדול, אולם אין ספק שחשוב לא פחות להשקיע גם בפרטים הקטנים, באמצעות בחירה חכמה במגוון של אביזרים לאמבטיה.

הסוד שבפרטים הקטנים

כל מי שעוסק למחייתו בעיצוב פנים או בעיצוב תעשייתי יודע שהסוד של המראה האסתטי נובע לא מעט בזכות בחירה נכונה בפריטים קטנים ומיוחדים. גם כאשר רוצים לעצב מחדש או אפילו רק לשפר את המצב הקיים של חדר האמבטיה המשפחתי, מסתבר שהסוד טמון בפרטים הקטנים.
לא משנה אם מדובר על בחירה בפח מעוצב לאשפה, בסבוניה מעוצבת, בשטיחון למקלחת (למניעת החלקה), בווילון או בפריטים אחרים – בחירה נכונה תעשה את ההבדל ובגדול.

מתלים אלגנטיים

בין האביזרים החשובים, שאף חדר אמבטיה לא יהיה שלם בלעדיהם ניתן למצוא את המתלים השונים. אם בעבר נהוג היה לבחור את מתלה המגבות כמעט כלאחר יד, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. בחירה נבונה במתלה הנכון או במתלים הנכונים, ישפיעו מאוד על המראה הסופי שיתקבל ויאפשרו, במקרים מסוימים, גם ממד של פינוק מיוחד.

בין המתלים האלגנטיים והייחודיים ניתן למצוא כיום:

  • מתלי וו או מתלי מוטות, שניתן להתקין גם באופן עצמאי, אפילו ללא צורך בקדיחת חורים. כאן, ההתקנה נעשית בהדבקה בלבד והתוצאות מצוינות
  • שילוב של מתלים ומחממי מגבות, שהופכים את הניגוב למלאכה נעימה ומפנקת ביותר
  • אביזרי תליה נוספים, בעיצובים מרהיבים
חידושים מעניינים לצד המתלים לאמבט, אין ספק שתחום האביזרים לאמבטיה כולל גם פריטים רבים נוספים.

בין החידושים המעניינים בתחום ניתן למצוא:

  • אביזרים לאמבטיה בסגנונות שונים – למשל נחושת או ברונזה
  • וילונות ייחודיים, בעיצובים מפתיעים. בין היתר ישנם עיצובי תלת ממד, עיטורים גרפיים מרהיבים, שילובי צבעים בעלי חיוניות גבוהה ועוד
  • מוטות פינוק – שמעניקים לרחצה ממד מפנק במיוחד

כתיבת תגובה