אסלה תלויה
בלוג

סוגים שונים של אסלות

שני סוגים עיקריים של אסלות

הסוג הראשון היא אותה אסלה סטנדרטית אותה אנו מכירים והסוג השני הוא אסלה תלויה. חשוב לדעת שיש הבדל משמעותי בין שתי האסלות וטרם ההחלטה לבחור בסוג זה או אחר חשוב לקרוא את הדברים הבאים:

  • אסלה סטנדרטית – כאן מדובר על אותה אסלה קלאסית וותיקה וסטנדרטית שעומדת על הרצפה בנוחיות. היתרון העיקרי של אסלה מסוג זה בא לידי ביטוי בעוצמת זרם המים בעת הורדת מים. הזרם חזק והשטיפה טובה יותר מאסלה תלויה. בנוסף, יש לה בסיס ולכן היא יציבה.
  • אסלה תלויה – כאן מדובר על אסלה תלויה מודרנית שתלויה באוויר ללא בסיס של עמוד על הרצפה ומכאן גם שמה. אסלה זו יוצאת מהקיר ובדרך כלל מיכל הניאגרה שלה חבוי וזאת על מנת לספק את הנראות האסתטית המושלמת. היתרונות שלה באים לידי ביטוי במראה המרשים, המודרני והיוקרתי ובכך שניתן לנקות מתחתיה בקלות ובמהירות ועל ידי כך לשמור על הניקיון של תא השירותים בצורה הטובה ביותר. החיסרון שלה הוא המחיר היקר יותר מהאסלה הסטנדרטית.

אסלה תלויה – התקנה מקצועית

רבים טוענים שההתקנה של האסלה התלויה יקרה וגם המחיר שלה ולכן ההמלצה היא לבחור באותה אסלה סטנדרטית ועומדת שמוכרת לנו לאורך שנים. דבר זה אינו בהכרח נכון. אמנם אסלה תלויה יקרה יותר מאסלה סטנדרטית אך חשוב לציין שיש טווח מחיר רחב ולכן ניתן גם לבחור באסלה בתקציב שמתאים לכל אחד ואחת.בנוסף, היופי והאסתטיות של אסלה זו וכן היצע הצבעים והעיצובים השונים משדרגים את חדר הנוחיות לחדר מרשים במיוחד ממנו לא ניתן להתעלם ולכן ניתן לראות בשנים האחרונות עלייה בדרישה לאסלות תלויות לבית.

חשוב לדעת שההתקנה של אסלה תלויה מאפשרת העמסה של כמות גדולה מאוד של קילוגרמים (מאה ויותר) וההתקנה חייבת להיעשות על ידי איש מקצוע מומחה בתחום.

קרא עוד: מושב אסלה